maandag 12 maart 2012

Voorstellen: Oom Roel

Hallo beste mensen, ik zal mezelf eens even voorstellen: Roel is mijn naam.

Volledige naam: Augustinus Berend Roelofssun, afkomstig van die grote bekende Zweedse familie,  maar deze naam vond ik niet echt bij me passen. Ik hou niet van dat deftige gedoe al ben ik een muis van goede komaf.
Nadat ik per ongeluk op TV een aflevering van de Freggels had gezien dacht ik: Hee dat lijk ik wel die Reizende Oom Roel, want ik wil ook verre reizen maken en tja Roel zit al in mijn achternaam, vanaf die dag heet ik dus Oom Roel.

Nu moeten jullie weten dat ik erg handig ben en ik een luchtballon heb gemaakt voor mijn verre reizen.
Tijdens mijn eerste proefvaart zat ik meteen in zwaar weer en belande ik bij Rita thuis. Ze haalde me uit de tuin en ik mocht lekker warm binnen verblijven in een "Walhalla" het is daar erg gezellig en ik heb er al veel nieuwe vrienden gemaakt die ik later zal voorstellen op dit blog.
 Zoals jullie zien heeft Rita de ballon opgehangen, ze vind hem een beetje saai en eerlijk gezegd vind ik dat zelf ook, maar ja ik ging ook alleen maar een proefvaartje maken  en dus was ie nog niet helemaal af. Samen gaan we hem leuk aankleden.
Hier zie je de foto's van de mand, die is al  bewerkt, hij moest wel even los gemaakt worden van de ballon.

Hier een foto van de bodem van de mand van de ballon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten