woensdag 14 maart 2012

Voorstellen: Rosalie

Hallo Allemaal, ik heb gehoord dat ik me hier aan iedereen kan voorstellen.
Hier op de foto heb ik net mijn nieuwe kleertjes aan gekregen, mooi hé



Ik ben Rosalie Falderie, ik heb Zigeunerbloed en ik heb speciale gaven, ik kan de toekomst zien in de glazen bol en lees ook Tarotkaarten en ik zing graag vrolijke liedjes.

************************************************************************************

Zo af en toe ga ik er op uit, heerlijk even de wijde wereld in met mijn woonwagen, daarom was mijn hutje zo leeg en verlaten, de halve inboedel neem ik dan mee, handig voor onderweg!
Dit keer was ik bij vrienden inVerweggistan. Het was er heel gezellig en ik heb leuke dingen mee naar huis genomen, maar die laat ik later nog wel eens zien hier, net als de foto's van mijn woonwagen.

Jullie hadden ondertussen mijn naam al gehoord hé, omdat Oom Roel mijn verlaten Hutje had ontdekt. Helleeeuuooww ............... ik ben weer thuis hoor!!

***********************************************************************************

Ondertussen heb ik ook al kennisgemaakt met Roel hoor, ik heb mijn glazen bol uit de wagen gepakt en hem de toekomst voorspeld, dat beloofd nog wat, een wereldreis ligt in het verschiet, met een opstand in een ver land, weerzien met zijn familieleden, en een duistere vrouw komt op zijn pad.................



Roel is een zeer lieve Muis die een beetje hoteldebotel geworden is op me, maar ik heb hem verteld rustig aan te doen..................

Ik weet zeker dat we goeie vrienden worden, en wie weet zelfs wel een beetje meer dan dat, gigigi

4 opmerkingen:

  1. Kan Rosalie mijn kaarten trekken, ik zou graag willen weten wat de toekomst mij brengt.

    Groetjes, Alma het kruidenvrouwtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Alma,

    Wat leuk dat je op het blog bent geweest gigiggi
    Ik zal het aan Rosalie vragen als je hier bent.

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rosalie, kan ik dinsdag mijn kaarten laten trekken. Ik wil zo graag weten wat mijn toekomst zal brengen.

    Groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste Alma,

    Het was nogal een drukte dinsdag, had maar even naar me toe gekomen.
    Volgende keer doen we dat zeker weten, ik kijk er al naar uit!

    De kaaskoekjes waren verrukkelijk hoor, hartelijk dank, oom Roel heeft er wat van uitgedeeld aan ons.

    groeten & xxx van Rosalie Falderie

    BeantwoordenVerwijderen