donderdag 5 juli 2012

Voorstellen: Mijn eerste eigen gebreide muis

Zie hier, mijn eerste eigen gebreide muis die af is!
Op zich een hele prestatie voor mij omdat ik had gezworen NOOIT iets kleins te breien, zo zie je maar waar de muizengekte toe kan leiden.
















Ik ben heeeeel blij dat ik een beetje hulp heb gehad van Sampie bij het in elkaar zetten, de oogjes zijn heel bepalend voor hoe een koppie wordt.
De armpjes kunnen bewegen en de handjes kunnen iets vasthouden.
Volgende keer wil ik echt alles zelf doen!

Ze is ong. 9cm hoog, en is graag buiten in de natuur.
Haar naam is Alma Gaia , ze is een Kruiden Oma.
Ik heb haar gemaakt speciaal voor mijn vriendin Marjo.

Alma gaat ook mee naar Noorwegen, Oom Roel zijn verslag kun je op dit blog lezen!


Wil je ook de handgemaakte muisjes zien van Sampie? Kijk dan eens op madmouses.blogspot.com

1 opmerking:

  1. Wat is ze leuk he??? en verders zeg ik ff nietsssssss gigigigi

    liefssssss Samp

    BeantwoordenVerwijderen