donderdag 5 juli 2012

Oom Roel op vakantie

Hallo Allemaal,

Hier weer een bericht van mij, oom Roel dus, voor alle duidelijkheid.

Ik mag mee op vakantie met Rita en haar vriendin Marjo.
Ze gaan met de auto naar Noorwegen. Het is het buurland van waar mijn familie afkomstig is maar gek genoeg ben ik er nog nooit geweest omdat ik hier ben geboren.

Ik ben gek op snelle machines en ben dus heel benieuwd hoe het reizen per auto gaat, spannend allemaal, ik kan er bijna niet van slapen.





Uiteraard ben ik meteen driftig bezig geweest met de voorbereidingen, ik heb een hutkoffer waar ik in kan slapen, en die heb ik ook al goed gevuld!


Van mijn liefje Rosalie kreeg ik haar dekentje mee en een grote Milner kaas want ze is bang dat ik TE dik terug kom van vakantie.
Van Sampie kreeg ik een heus fototoestel dat echt kan flitsen, dus kan ik straks als ik weer thuis ben al mijn foto's meteen laten zien aan iedereen op het blog!
Verder nog wat lekkere dingen, en natuurlijk gaat ook mijn wereldbol mee dan kan ik zien of de dames wel de goeie kant op gaan .........sssstttt ......
















Ook is er al een klein afscheidsfeestje geweest hoor, voor al mijn vrienden, de foto is gemaakt voor het Madmousehouse (dat nog steeds in verbouwing is.)

Ons vertrek is zondag 8 juli 2012

Ik hou jullie op de hoogte allemaal,
De groetjes van Reizende Oom Roel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten