zondag 7 oktober 2012

Voorstellen Teus Kneus

Hoi Allemaal,

Teus Kneus is de naam en ik sta op altijd op de grote Muizenmarkt met mijn goedgevulde kaaskar.
ik verkoop alleen maar echte Boerenkaas, in heel veel smaken.

Ik ben een toffe vent, beetje sjofeltjes en rap van tong.
Soms loop ik ook langs de deuren met de kar, en heel soms mag ik mee naar een Beurs met de meiden van Madhouse. De naam zegt het al, altijd hectisch en een compleet gekkehuis met die 2, en dan kom ik zelf nooit meer aan een babbeltje toe met de klant want die 2 kletsen al voor 10, maar gezellig hoor, dat wel.
Ik verkoop graag en heb altijd een vlotte babbel klaar, ze zeggen dat ik altijd vrolijk ben!

Hier sta ik op de foto met mijn splinternieuwe pet en kar, allebei gekocht op de vorige beurs.
 Wat ik ga verkopen op de nieuwe kar? Gek maar ik heb nog geen idee? Eens kijken wat Rita wil maken voor me daar hangt het van af natuurlijk. Tot die tijd staat ie lekker droog in de opslag van Walhalla, daar woon ik dus ook.





Ik zing onderweg graag schuine liedjes: Errrrr was eens un Muisje uit  Gieten, die had me toch heeeeel grote t*****, ze zei ga met me mee en toen lagen die 2............ uh ja.......... Thuis mag dat niet van Trijnie. Das Moeder de vrouw die heeft de broek aan. Die stel ik nog weldereens voor aan jullie, de vrouw dan hé, niet de broek, waahhaaaaa
Ze is nog steeds druk met ons nieuwe huis opknappen en behangen, de kids logeren ondertussen bij Opa en Oma Muisgrijs. Ik mag niet helpen want ik loop alleen maar in de weg zegt ze, en ik mot de centen verdienen hé.

Trijnie heeft 6 kindjes waarvan er maar 2 van mij zijn hoor, de kleine tweeling Pinky en Boy.
Ik ben al 4 x gescheiden en ga nooit meer trouwen, dus we hokken er gezellig op los, waaahhaaa.
We zijn een grote gezellige en warme Muizenfamilie, al zeg ik ut zelf!

**********************************************************************************

Kneus is een bijnaam hoor, hoe dat zo kwam dat vertel ik liever niet natuurlijk..........ik hou het maar op 12 ambachtten en 13 ongelukken.
Vroeger liep ik achter de voddekar en ik heb ook nog eens een blauwe maandag geholpen met de visverkoop bij Kobus, maar das toch niks voor mij eigenlijk die gerookte paling, ik eet ze liever.

Wat kan ik nog meer vertellen, ooh ja ik help graag mijn Muizenvriendjes. Als ze gaan verhuizen dan ben ik van de partij, dan pak ik de ouwe voddekar en dan gaan al hun spullen erop. Kleed erover heen en vastmaken met een sterk touw. Gelukkig hebben al mijn karren nu stevige houten wielen en kan ik nooit meer een lekke band krijgen onderweg!
Na afloop een happie eten, en lekker koud biertje in de kroeg, wat eigenlijk ook niet mag van Trijnie, dat biertje dan hé............sssstttttt hé ......waahhhaaaa.
Onderlaatst heb ik nog mijn schoonzusje Truus geholpen met der nieuwe winkeltje, bij de opening hadden we champange............... yammiieeeee, maar dat verhaal lees je hier ook vast wel binnenkort.

**********************************************************************************

Verder niet veel meer te melden vandaag, ik ga maar weer eens met een klant een babbeltje maken......en een kaasje verkopen.
Doei allemaal tot de volgende keer, groeten van Teus.

Er was eens een Muisje uit Gieten, die had me toch heeeeel grote ********

Geen opmerkingen:

Een reactie posten